سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اسعد یاسین عضو مجلس نمایندگان عراق

حوزه/ اسعد یاسین عضو مجلس نمایندگان عراق با بیان اینکه فراکسیون های سیاسی به خاطر منافع و سهمیه خود در کابینه، با تشکیل دولت مصطفی الکاظمی موافق هستند، گفت: فراکسیون ها هرگز از سهمیه بندی دست برنخواهند داشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسعد یاسین عضو مجلس نمایندگان عراق با بیان اینکه فراکسیون های سیاسی به خاطر منافع و سهمیه خود در کابینه، با تشکیل دولت مصطفی الکاظمی موافق هستند، گفت: فراکسیون ها هرگز از سهمیه بندی دست برنخواهند داشت.

وی اشاره کرد: توافق فراکسیون های سیاسی بر سر تشکیل دولت مصطفی الکاظمی در جهت دستیابی به برخی دستاوردها و تحقق منافع خود در دولت انجام گرفت.

یاسین افزود: این فراکسیون ها هرگز سهمیه بندی را رها نخواهند کرد و همیشه برای تحقق منافع خود از طریق منصب هایی که از سال ۲۰۰۳ تا کنون در دولت به دست آورده اند، تلاش می کنند.

عضو مجلس نمایندگان تصریح کرد: کابینه دولت مصطفی الکاظمی هرگز مستقل نخواهد بود، به ویژه که این فراکسیون ها به جای حمایت از شایستگی و کارآمدی افراد، تلاش می کنند کسانی را بیاورند که به منافع آن پاسخ دهند و در نتیجه این فراکسیون ها وزیرانی را به کابینه الکاظمی تحمیل می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha